UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Сєнкевич пропонує зробити в'їзди до Миколаєва платними для фур

За словами мера, місто готове взяти на баланс дороги державного значення, але тоді мають сплачуватися кошти на їхнє утримання

Сєнкевич пропонує зробити в'їзди до…

Сьогодні, 1 березня, на нараді з питань ремоту доріг знов "виплило" питання необхідності встановлення вагових комплексів. Мер Олександр Сєнкевич також висловив думку, що для вантажівок в'їзд в місто потрібно зробити платним, щоб було за що утримувати дороги, які вони "вбивають". Про це повідомляє Depo.Миколаїв.

Очільник "Укртрансбезпеки" Миколаївщини Сергій Кривошапко зазначив, що в області є лише один ваговий комплекс, але і той не зовсім справний. За його словами, з Службою автодоріг визначили п'ять місць розташування "вагів": "В основному, це під'їзні шляхи до міста Миколаєва. Крім того, ми звернулися до Служби автодоріг з проханням збільшити штат облавтодору. В обласному управлінні Укртрансбезпеки за штатом 13 осіб, а фактично працює 6шість. Щоб зупиняти автомобілі, у нас своїх працівників не вистачає", - зазначив Сергій Кривошапка.

Голова ОДА Олексій Савченко доручив мерам міст обласного значення розглянути питання закупівлі "вагів" за рахунок місцевих бюджетів. Сєнкевич зазначив, що у таком разі потрібно розробити проект стаціонарного вагового комплексу, який змогли б використовувати міста та райони. Є один нюанс - пересувні "ваги" коштують дорожче за стаціонарні.

Мер додав, що оскільки Інгульський та Варварівський мости належать Миколаєву, а дорожнє покриття - на балансі Служби автодоріг, дороги державного значення, які проходять через мости, місто не може ремонтувати. Наприклад, пр. Героїв України. Зараз розглядається питання можливого співфінансування.

Крім того, Сєнкевич заявив, що місто готове прийняти на баланс дороги державного значення, що проходять через Миколаїв. Але проїзд для вантажівок у такому разі потрібно зробити платним: "Ми цю ідею зараз формулюємо, і я вважаю потрібним стягувати плату за проїзд великовантажного транспорту при в'їзді в місто з боку Одеси, Києва та Баштанського шосе. Потрібен лише ваговий комплекс. Коли ми впускаємо ці машини, вони одна за одною їдуть по мосту, руйнуючи його. Між великовантажним транспортом має бути відстань до 25 метрів. Як нам це контролювати? Ми готові взяти дороги на баланс, але за умови, що отримаємо на їх утримання гроші", - сказав Сєнкевич.

Нагадаємо, що для експертної оцінки стану Варварівського мосту виділили 1 млн грн.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme