UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Хустщина - в пошуках туристичного бренду

Оголошено конкурс на розроблення туристичного бренду (логотипу та гасла) Хустського району

Хустщина - в пошуках туристичного бренду…

Про це йдеться на офіційній сторінці Хустської райадміністрації, пише Depo.Закарпаття.

Сектор туризму оголосив конкурс на розроблення туристичного бренду (логотипу та гасла) Хустського району, з метою популяризації наявного туристичного потенціалу на вітчизняному та міжнародному ринках, збільшення туристичної привабливості Хустщини.

Умови проведення конкурсу:

1. Учасниками Конкурсу можуть бути рекламні агентства, дизайнери, художники та інші юридичні та фізичні особи.

2. Заявка на участь у Конкурсі приймається за встановленою формою.

3. Розроблений матеріал має бути оригінальним та відрізнятися унікальністю на національному та міжнародному рівнях.

4. Конкурсні роботи подаються на розгляд в друкованому вигляді за адресою: 90400, м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 21, кабінет № 15, на електронну адресу: [email protected] та на електронних носіях.

5. Переможець конкурсу отримує сертифікат на 10-денне відвідування 3 особами термальних басейнів у відпочинковому комплексі "Теплі води" в с. Велятино.

Фіналісти отримують сертифікати на 5-денне відвідування 3 особами термальних басейнів.

На розсуд конкурсної комісії сертифікатами на відвідування термальних басейнів можуть бути нагороджені інші учасники конкурсу.

Більш детальну інформацію стосовно участі в конкурсі, а саме заявку на участь, технічні вимоги до конкурсних робіт, положення про конкурс можна отримати за вищевказаною адресою в секторі туризму Хустської райдержадміністрації, за телефоном: (03142) 52175 та на офіційній веб-сторінці Хустської райдержадміністрації.

Термін прийому заявок – до 15 квітня 2017 року.

Нагадаємо, нещодавно Рахівщина змінила логотип, бо в старому побачили знаки сатанизму.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme