Показники лічильника у "Сумиобленерго" тепер легше "sms-нути"

Споживачам пропонують замість телефонних двінків відправляти смс

У зв'язку з тим, що в період передачі показників на лінію кол-центру ПАТ "Сумиобленерго" за годину намагаються одночасно зателефонувати в середньому 5-6 тисяч споживачів, компанія відкриває з 10 лютого ще одну лінію для прийняття показників через СМС на номер 067 644 55 55, інформує Depo.Суми з посиланням на прес-службу енергокомпанії

Для того, щоб показники були прийняті, номер мобільного телефону споживача має міститися в базі даних ПАТ "Сумиобленерго". Для цього споживачеві потрібно повідомити свій номер телефону контролеру або до кол-центру енергопостачальної компанії.

Нагадаємо, що існує кілька способів передачі показників лічильника споживачем: СМС-інформування, через систему "Мій рахунок" , через кол-центр (0 800 300 247 або 0542 659 659) чи надіславши інформацію з номером особового рахунку та показниками лічильника на електронну пошту: call_center@soe.com.ua.

Контролери й надалі зніматимуть показники лічильника. Однак для оперативного та більш об'єктивного розрахунку енергопостачальна компанія пропонує споживачам електроенергії самостійно фіксувати показники своїх приладів обліку.

Передавати показники лічильника треба в останні два робочі дні до кінця місяця та в перші три робочі дні наступного.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme