UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

За минулий рік кияни подали до кол-центру "15-51" 2,5 млн. скарг

Здебільшого кияни обирають телефонний формат подання скарг 

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу КМДА.

Зокрема, операторами опрацьовано 1,47 мільйони телефонних дзвінків, 0,26 мільйони електронних звернень і надано 0,76 мільйони консультацій.

Цікаво, що у порівнянні з 2014 роком кількість звернень зросла практично удвічі.

Активніше кияни почали користуватися і сайтом 1551.gov.ua, на який припадає 69% електронних звернень. У чотири рази – до 28,2 тисяч звернень, зросла популярність мобільного додатку.

При тому, що у зміні працює 20 операторів, за минулий рік вдалося втримати очікування з'єднання на рівні 3 хвилин і забезпечити середню тривалість розмови оператора у 2,5 хвилини.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme