В Комітеті виборців пояснили, чому може розпастися Опоблок

Сценарій можливого поділу "Опозиційного блоку" на менші політичні сили, швидше за все, виник не у зв'язку з бажанням наростити рейтинги, а через розкол між спонсорами партії

Таку думку висловив генеральний директор Комітету виборців України Олексій Кошель, передає Depo.ua із посиланням на "Укрінформ".

"Думаю, що розкол можливий, виходячи навіть з політтехнологічного боку. "Опозиційний блок" сприймається виборцями як продовження "Партії регіонів", тому його розкол на дві команди, одна з якої буде більш поміркована, а друга більш проросійською, це, з політтехнологічного боку, могло би мати певний сенс", - сказав він.

Крім того, експерт наголосив, що за час свого перебування в парламенті партія фактично усунулася від роботи, і це негативно сприймається електоратом. "Ми можемо по-різному говорити, як оцінюють виборці партії, але вони ніколи не будуть позитивно оцінювати політичну силу, яка працює в режимі реального бойкоту, тобто не підтримують голосування. "Опозиційний блок", фактично, не дає взагалі голосів за законопроекти щодо АТО і т.д. Тому відсоток негативу до "Опоблоку" збільшився", - зауважив Кошель.

Він переконаний, що більш-менш сталі рейтинги, які сьогодні має "Опоблок", є лише результатом того, що посилилася критика влади, і виборець шукає різні політичні сили.

"Думаю, що у разі поділу "Опозиційного блоку" на дві команди, одна з яких буде грати чітко проросійську роль, а друга, принаймні публічно, намагатиметься бути більш поміркованою, більш компромісною політичною силою, це може в сукупності наростити їхні показники на виборах", - зауважив директор КВУ.

Водночас він підкреслив, що бажання наростити рейтинги як причина можливого поділу "Опоблоку" імовірна, але не найголовніша.

"Я от на 100% переконаний, що це не пошук такого політтехнологічного сценарію походу на вибори, а все-таки розкол між власниками. Там, де є велика кількість грошей, там, де є велика кількість багатих людей у політичній силі, і там, де є спрощене, я б сказав примітивне, ставлення до виборців (тобто ставлення до виборців: ми зараз кинемо кошти, запустимо телевізійну рекламу, і ви змушені будете придбати цей політичний продукт), то, звичайно, там ризик розколів може бути значно більшим", - резюмував Кошель.

Нагадаємо, що в "Опоблоку" знову заговорили про "громадянську війну" в Україні.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme