Кілька правил від "Привату" щоб уберегтися від шахраїв

Працівники ПриватБанку повідомляють про фейкові повідомлення по SMS

Кілька правил від "Привату" щоб уберегти…

Працівники "Привату" звертають увагу клієнтів на шахрайські повідомлення, які почастішали до клієнтів щодо SMS з інформацією, що їхні рахунки та картки будуть заблоковано з різних причин, та дзвінків нібито від служби безпеки банку, повідомляє Depo.Хмельницький.

Ці повідомлення є фейковими. Таку інформацію потрібно ігнорувати, не  телефонувати на зазначені в SMS номери та не поширювати необґрунтованих чуток.

"Нагадуємо, що ПриватБанк ніколи не запитує конфіденційних даних клієнта. 
ПриватБанк не запитує персональних даних клієнтів у телефонному режимі та закликає клієнтів не телефонувати у відповідь на незнайомі номери", - йдеться у повідомленні на сторінці у Фейсбук Олександра Калінера.

Ось декілька простих правил безпеки, дотримуючись яких ви не стане об'єктом шахрайства.

 Зберігайте Ваш ПІН-код, логін і пароль від Приват24 в недоступному для сторонніх людей місці і нікому їх не називайте.

 Ніколи не просіть незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою.

 Використовуйте Приват24, дотримуючись заходів безпеки.
 Забезпечте безпеку зберігання і використання ключів електронного цифрового підпису (для бізнесу).
Ніколи не надавайте інформацію про свої картки третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.
Будьте пильні, якщо Вам приходять SMS невідомого авторства з проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
Під час оплати покупок в Інтернеті будьте обережні й не розголошуйте особисті дані.
Використовуйте надійні паролі і нікому їх не передавайте.
Будьте завжди на зв'язку з ПриватБанком.
Уважно огляньте банкомат перед використанням.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme