Українці змінили походи в магазини на онлайн-шопінг

Українці останнім часом почали все частіше замовляти товари та послуги в інтернеті – їхня кількість зросла до 91% у порівнянні з минулими роками

Експерти відзначають, що онлайн-шопінгом почали користуватися навіть ті, хто раніше не довіряв такій системі, надаючи перевагу звичайним магазинам та торгівельним центрам, пише Depo.Закарпаття з посиланням на "Знай. ua"

За даними дослідження аналітичної групи Nielsen Connected Commerce, раніше щонайменше 17% опитаних заявили, що ніколи не купували товари в інтернеті, а тепер їх кількість скоротилася до 9%.

Частіше за все українці купують онлайн одяг, аксесуари, а також взуття – близько 56%. Крім того, 52% опитаних зазначили, що купують комп'ютерну техніку, а ще 50% - споживчу. Другу сходинку у рейтингу популярних покупок займають косметичні засоби – їх замовляють в інтернеті 42% респондентів.

Продукти харчування втратили свою популярність, адже українці все частіше готують самі. Проте, 6% користувачів все таки час від часу користуються такими послугами.

Фахівці застерігають, що перед замовленням товарів та послуг варто поцікавитися репутацією компанії на ринку та відгуками клієнтів про сервіс.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme