У грудні Служба 112 опрацювала понад 10 тисяч звернень

Загалом 5158 заявників уже отримали відповіді, ще 234 звернення перебуває на розгляді

Як повідомляє Depo.Львів, з 1 грудня 2016 року до 1 січня 2017 року Служба 112 опрацювала 10 345 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 87 скерували на екстрену службу "101", 2421 – на "102", 2357 звернень – на "103", 88 звернень – на "104". Решта, 5392 звернення, скеровано на "Гарячу лінію області". 

Як повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник на "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, стану доріг та комунального господарства. Загалом 5158 заявників уже отримали відповіді, ще 234 звернення перебуває на розгляді.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme