ЗМІ: Жодна з російських компаній не зголосилася будувати термінал в аеропорту Сімферополя

Попри заяви окупаційної влади Криму про будівництво нового терміналу аеропорту Сімферополя за $1 млрд виключно на приватні кошти, інвесторів на проект досі не знайшлося

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на "Комерсант".

Вчора ставленик Москви в Криму Сергій Аксьонов заявив, що будівництво нового аеропорту комплексу в Сімферополі почнеться в квітні 2016: уже "вирішені всі питання з фінансуванням", проектні роботи закінчаться до кінця 2015 року, а до 2018 року новий аеропорт буде введений в експлуатацію. Гендиректор аеропорту Євген Плаксін додав, що новий комплекс побудують за проектом південнокорейського архітектора. На першому етапі його площа становитиме 60 тис. кв. м, пропускна здатність - 7 млн ​​пасажирів на рік.

"У проект не будуть вкладатися бюджетні гроші, це власні кошти та кошти російських інвесторів", - підкреслив топ-менеджер, не уточнивши вартість проекту та потенційних інвесторів.

Аеропорт Сімферополь - єдиний цивільний аеропорт на півострові.

У ФЦП "Соціально-економічний розвиток Криму" закладено 12,9 млрд руб. бюджетних коштів до 2020 року на розвиток аеродромної інфраструктури, але будівництво аеровокзального комплексу має йти "за рахунок коштів приватних інвесторів", йдеться в документі.

Не вдалося виданню і знайти слідів інвесторів, з якими, за версією Сергія Аксьонова, "вирішені питання з фінансуванням" нового терміналу. В Криму шукають їх вже більше року.

Минулого літа Сергій Аксьонов запевняв, що відразу п'ять російських аеропортових операторів "хочуть вкласти кошти в реконструкцію" аеропорту. Але тепер опитані виданням джерела в аеропортових холдингах запевняють, що про участь у проекті великих російських приватних гравців їм нічого не відомо.

"Очевидних кандидатів на ринку зараз немає, швидше за все, влада Криму розвиватиме аеропорт за рахунок залучення фінансування з боку держави, це можуть бути не прямі вкладення з бюджету, а, наприклад, позикові кошти", - вважає один із співрозмовників видання.

Інше джерело видання додає, що "після ситуації з "Доброльотом"" (припинив роботу в серпні 2014 року, потрапивши під санкції через польоти у Крим) "інтерес приватних інвесторів до проекту став значно меншим". 

 

Больше новостей о событиях в Украине и мире на Depo.ua

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme