"Ведомости": МТС хоче "сховати" українську "дочку" під іншим брендом

МТС шукає зарубіжного партнера, під брендом якого зможе працювати "МТС-Україна"

Найбільш вірогідним варіантом став Vodafone, передає depo.ua з посиланням на "Ведомости".

Як повідомляють джерела видання, у компанії побоюються, що українська влада буде чинити тиск на їхній бізнес. За допомогою ребрендингу  компанія сподівається зробити не настільки очевидним зв'язок "МТС-Україна" з російською компанією МТС.

Близьке до МТС джерело розповіло газеті, що через антиросійські настрої, що поширюються в Україні, бренд МТС "погано продає".

МТС вела переговори з групою Virgin Річарда Бренсона і з британської Vodafone. При цьому Virgin, розповіли джерела, домовитися не вдалося, тому велика ймовірність, що МТС на Україні буде виступати під брендом Vodafone.

Крім того, газета зазначає, що МТС вже змінила схему володіння українською "дочкою": якщо раніше та належала їй безпосередньо, то тепер - через нідерландську Preludium BV і люксембурзьку Allegretto Holding. Цю реорганізацію МТС пояснювала бажанням розширити можливості залучення інвестицій в "МТС Україна".

У 2014 році кількість клієнтів "МТС Україна" зменшилася з 21,7 млн ​​в березні до 20,2 млн в грудні, а частка оператора на українському ринку за кількістю обслуговуваних sim-карт знизилася за рік з 37 до 34%. У компанії пояснювали це анексією Криму Росією і складною ситуацією на сході України.

Більше новин економіки читайте в рубриці Гроші.depo.ua.


Больше новостей о событиях в Украине и мире на Depo.ua

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme