Астрофізики заявили, що Чумацький Шлях "на порозі смерті"

Астрофізики з Франції і США представили перший доказ того, що Чумацький Шлях, ймовірно, почав помирати

Дослідження вчених опубліковане в журналі Astronomy & Astrophysics, передає depo.ua з посиланням на Lenta.ru.

Астрономи прийшли до висновку, що протягом півтора-двох мільярдів років після того, як приблизно десять мільярдів років тому сформувався товстий диск Галактики, в ній в десятки разів знизилася швидкість зореутворення.

Після цього народження світил відновилося, але проходило набагато повільнішими темпами і сформувало тонкий диск. До своїх висновків вчені дійшли, проаналізувавши дані каталогу SDSS (Sloan Digital Sky Survey).

Галактика може перестати рости навіть тоді, коли у неї залишаються запаси газу для утворення нових зірок. Причиною згасання активності Чумацького Шляху, на думку астрономів, може бути незвичайна динаміка між тонким і товстим дисками.

"Зіркоутворення зводиться до битви між гравітацією та іншими явищами, наприклад, турбулентністю", — сказала астроном Кетрін Алатало з обсерваторії Карнегі в Пасадені, не бере участі у дослідженні.